موراتي: پاي مربي که انتخاب کردم ايستاده‌ام
 
اخبار حاشیه های فوتبال
جدیدترین اخبار روز فوتبال
سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : hamid

به نقل از گازتا دلو اسپورت، اينترميلان در هفته‌هاي اخير به هيچ وجه نتيجه‌هاي خوبي نگرفته است. آنها در 2 ديدار اخير خود باخته‌اند. شکست 3 بر صفر برابر تاتنهام در ليگ اروپا و شکست خانگي يک بر صفر برابر بولونيا در سري A چيزي نيست که بتواند هواداران نرآتزوري را راضي نگه دارد.

ماسيمو موراتي در مورد شرايط کنوني باشگاه گفت: هنوز هم ايمانم به آندرا استراماچوني را از دست نداده‌ام. بارها در رسانه‌ها شنيده‌ام که موراتي در اين خصوص تصميم نهايي را خواهد گرفت. مارکو برانکا نيز در آخرين گفت‌وگوي خود اعلام کرده بود همه چيز به نظر من بستگي دارد. درست است. بايد بگويم هنوز هم به سرمربي تيم اطمينان دارم.

وي افزود: هر روز در مورد اينکه تيم در اين فصل چه نتيجه‌هايي مي‌گيرد فکر مي‌کنيم. در جلسه‌هاي مختلف در اين خصوص حرف مي‌زنيم. از نتيجه‌هايي که تيم در کل رقابت‌ها گرفته راضي هستم و مي‌خواهم به پاي مربي جواني که انتخاب کرده‌ام بايستم حتي اگر در برخي برهه‌هاي زماني نتيجه‌هاي دلخواه من بدست نيايد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال و آدرس footballihayeiran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 994
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1